Pesi autoadesivi: cumu corregge l'installazione per un equilibriu precisu?

Qualchese venditore di pneumatici sapi chì i pesi di rota sò a parte più impurtante di u prucessu di equilibriu.Senza elli, u prucessu di equilibriu di a rotella seria incompleta!

Sicondu u pneumaticu chì hè equilibratu, in acciaio o in lega, ci sò duie opzioni principali chì l'installatori ponu utilizà: contrappesi di rota è contrappesi adesivi.Cars, motociclette è camioni cù roti in lega necessitanu pesi autoadesivi per compie u prucessu senza dannà i roti.

In u blog d'oghje, ci concentreremu nantu à sti tipi di scale:
Unu di i consumabili più venduti per Longrun Auto.
I nostri contrappesi autoadesivi, chjamati ancu contrappesi adesivi, restanu unu di i prudutti più populari in a nostra manifattura.
Micca solu per via di a crescente dumanda di roti di lega equilibrati in l'ultimi anni, ma ancu per via di i nostri prezzi cumpetitivi è di l'ordine in quantità faciule.
Allora avete acquistatu alcuni pesi di roti autoadesivi di qualità, ma ùn site micca sicuru d'avè mai dimustratu cumu aduprà?
Unu di i passi più evidenti hè di stallà un equilibratore di rota affidabile currettamente.Questu spessu aiuta à compie u prucessu tutale rapidamente è precisamente.
U primu passu per installà bè i pesi di rota implica l'usu di un equilibratore di rota.Determina esattamente induve vulete mette u vostru pesu, sia un equilibratore manuale o un equilibratore di precisione laser più avanzatu.Prima di carricà a rota cù una carica, assicuratevi chì u locu di muntatura hè pulita per chì ci hè una cunnessione sicura trà a rota è a carica.
U vostru balancer determinerà a taglia curretta per u pesu necessariu.Eliminate a film plastica protettiva, attentu à ùn toccu l'autocollante.Attaccate pesi cù una pressione uniforme in a rota per assicurà un adattamentu sicuru.
Se necessariu, eseguite una prova di sling nantu à l'equilibriu per assicurà chì u pesu è a pusizione curretta sò ottenuti.Avete avà equilibratu a rota.
Ùn sapete micca ciò chì avete bisognu o vulete parlà à qualchissia?Semu esperti à aiutà i clienti à truvà i materiali d'equilibriu è i pesi di roti adatti per a so officina di riparazione auto.
Cuntattateci oghje àsales@longrunautomotive.comper una discussione più approfondita.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022

Invia a vostra dumandax